30.775 gæster satte rekord – se de bedste billeder

Foto: Mads Håkansson Foto
Auto Show 2025 bød på superbiler, nyheder, shows og masser af stemning. Se billederne fra Danmarks største bilmesse.
Auto Show 2025 blev et rekordår for Danmarks største bilmesse. Hele 30.775 gæster besøgte messen i Odense Congress Center, hvor de kunne opleve alt fra nye elbiler og superbiler til driftshows, specialbiler og aktiviteter for hele familien.
Her på siden har vi samlet et stort galleri fra messen. Billederne er skudt af vores husfotograf Mads Håkansson Foto, som har fanget stemningen, bilerne, detaljerne og de mange øjeblikke fra weekenden.
Næste gang Auto Show løber af stablen, bliver den 5.–6. september 2026 i Odense Congress Center. Billetterne er allerede i forsalg, og der er penge at spare, hvis du køber nu. Samtidig får du hurtigere adgang, når dørene åbner.
Køb billet til Auto Show 2026 her: www.auto-show.dk/billetter
Nyd billederne:

































